Малки сигнални молекули безопасно повлияват Атопичния дерматит

Малки сигнални молекули безопасно повлияват Атопичния дерматит

Отскоро българските лекари и пациенти могат да се възползват от едно иновативно лечение на неприятното кожно заболяване Атопичен дерматит (Атопична екзема). Това лечение се прилага на капки, които съдържат нискодозирани малки сигнални молекули (цитокини), в концентрация, каквато е тази в човешкото тяло. Те са произведени от италианската фармацевтична компания GUNA S.p.a. от Милано.
Атопичният дерматит е хронично възпалително заболяване на кожата, характеризиращо се със сърбящи кожни участъци (лезии). Разчесването на сърбящите области води до зачервяване, разраняване, излющване и риск от насложена допълнителна инфекция на кожата.
Заболяването се проявява с нарушена кожна бариерна функция (свойство на кожата да задържа вода, да не пропуска чужди микроорганизми, да защитава от ултравиолетово облъчване, механична увреда, оксиданти и др.), дисбаланс на имунната система и алергични реакции към храни и заобикалящи алергени.
Досегашната терапия е предимно локална (върху повърхността на самата кожа) – омекотяващи вещества за възстановяване на кожната бариера и различни противовъзпалителни мазила за намаляване на кожното възпаление.
За разлика от съществуващото лечение, единствено GUNA Нискодозирани цитокини (Интерлевкин-12 и Интерферон-гама) възстановяват баланса на имунната система и по този начин намаляват кожните увреди. Италианско проучване показва, че те намаляват кожните лезии, намаляват сърбежа и съответно подобряват съня. Благодарение на ниските дози на тези сигнални молекули, липсват странични действия, което е потвърдено и в споменатото проучване. Нискодозираните цитокини на GUNA са много по-удобни за прием – капки, приемани през устата.
GUNA нискодозирани цитокини са подходящи и за деца, и за възрастни, особено като дългосрочно лечение, поради липсата на нежелани реакции.
Консултирайте се с Вашия лекар-специалист, за да се уверите и Вие в ефективността на GUNA нискодозирани цитокини при Атопичен дерматит!



bg_BGBulgarian